Квітка
Шановні учні, перегляньте матеріал презентацій, відео та виконайте завдання тесту, його можна проходити лише 1 раз, підпишіть роботу
клікаєте на олівець та підписуєте тест, це віконечко буде над Вашою оцінкою
Опрацюйте матеріал параграфів 33-34 підручника
Шановні учні, випишіть у зошит
1. особливості комахозапильних, вітрозапильних та самозапильних рослин;
2. заповніть пропуски у біодиктанті
Потрапивши на приймочку маточки, пилкове зерно ......, утворюючи ..........., яка росте в бік зав’язі. У пилковій трубці знаходяться ......., і, коли пилкова трубка доростає до зав’язі, один зі сперміїв зливається з ....., а другий спермій зливається з ....... . Від першого злиття розвивається ......, а від другого —........ . Насінний зачаток після запліднення перетворюється на ......... .
Дорогі учні, опрацюйте відео та матеріал параграфа 34, особливо зверніть увагу на таблицю та виконайте завдання.
Дорогі учні, ваш телефон Вам допоможе у вивченні цієї теми.
Скачайте гру "Биология-Справочник растений" з позначкою FREE (безкоштовна версія) докладніше з нею можно познайомитися тут У безкоштовній версії відкрита лише квітка , опрацюйте матеріал (матеріал про суцвіття не опрацьовуйте)та виконайте завдання, яке розташоване нижче. Результати помістіть на віртуальній дошці вашого класу. Дуже гарно працює 6 - В клас Молодці. Прикріплюйте результати, як це роблять учні 6 - В класу.
- опрацюйте матеріал 32 параграфа
- виписати в зошит та вивчити терміни і пиняття на с. 147
- заповнити таблицю у зошиті с. 147
- заповніть таблицю на с. 137 (в зошиті)
- створіть схему "вегетативне розмноження" (в зошиті)
- виконайте тест
Видозміни пагонів
Мета: поглибити знання учнів про будову пагонів та їхню різноманітність, пов’язану з пристосуванням до умов середовища, їхнє біологічне та практичне значення; формувати вміння розпізнавати різноманітні пагони та їхні видозміни; знаходити спільні ознаки будови пагонів; розвивати вміння порівнювати й робити узагальнюючі висновки; формувати розуміння того, що людина є частиною природи.
Мета:
розширити знання учнів про розмноження рослин, ознайомити з типами розмноження;
дати поняття про те, як передається спадкова інформація від дорослого організму
до молодої рослини; з’ясувати значення вегетативного розмноження
у природі; розвивати вміння порівнювати життєві процеси рослин; уміння
визначати вид розмноження; уміння логічно мислити та робити
висновки; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища, любов до
рідного краю.
Перейдіть за посиланням та опрацюйте інформацію Вегетативне розмноження рослин
Чому люди продовжують використовувати вегетативне розмноження, хоча є більш прогресивне статеве розмноження?
Перейдіть за посиланням та опрацюйте інформацію Вегетативне розмноження рослин