ГЕНЕРАТИВНІ ОРГАНИ

Квітка
Шановні учні, перегляньте матеріал презентацій, відео та виконайте завдання тесту, його можна проходити лише 1 раз, підпишіть роботу
клікаєте на олівець та підписуєте тест, це віконечко буде над Вашою оцінкою







Опрацюйте матеріал   параграфів 33-34 підручника

Шановні учні, випишіть у зошит 
1. особливості комахозапильних, вітрозапильних та самозапильних рослин;
2. заповніть пропуски у біодиктанті

     Потрапивши на приймочку маточки, пилкове зерно ......, утворюючи ..........., яка росте в бік зав’язі. У пилковій трубці знаходяться ......., і, коли пилкова трубка доростає до зав’язі, один зі сперміїв зливається з ....., а другий спермій зливається з ....... . Від першого злиття розвивається ......, а від другого —........ . Насінний зачаток після запліднення перетворюється на ......... .

Виконайте та підпишіть тест

Дорогі учні, опрацюйте відео та матеріал параграфа 34, особливо зверніть увагу на таблицю та виконайте завдання.







 


Дорогі учні, ваш телефон Вам допоможе у вивченні цієї теми.
 Скачайте гру "Биология-Справочник  растений" з позначкою FREE (безкоштовна версія) докладніше з нею можно познайомитися тут  У безкоштовній версії відкрита  лише квітка , опрацюйте матеріал (матеріал про суцвіття не опрацьовуйте)
 та виконайте завдання, яке розташоване нижче. Результати помістіть на віртуальній дошці  вашого класу. Дуже гарно працює  6 - В клас Молодці.  Прикріплюйте результати, як це роблять учні 6 - В класу.
  • опрацюйте матеріал  32 параграфа 
  • виписати в зошит та вивчити терміни і пиняття на с. 147
  • заповнити таблицю у зошиті с. 147





Шановні учні 6-х класів, Вам необхідно переглянути весь матеріал на цій сторінці, виконати завдання, а свої результати помістити на віртуальних дошках (підпишіть свої результати), для кожного класу створена своя віртуальна дошка. - Опрацюйте матеріал підручника на c.133-142
- заповніть таблицю на с. 137 (в зошиті)
- створіть схему "вегетативне розмноження" (в зошиті)
- виконайте тест

Видозміни пагонів


Мета: поглибити знання учнів про будову пагонів та їхню різноманітність, пов’язану з пристосуванням до умов середовища, їхнє біологічне та практичне значення; формувати вміння розпізнавати різноманітні пагони та їхні видозміни; знаходити спільні ознаки будови пагонів; розвивати вміння порівнювати й робити узагальнюючі висновки; формувати розуміння того, що людина є частиною природи.





Вегетативне розмноження рослин

Мета: розширити знання учнів про розмноження рослин, ознайомити з типами розмноження; дати поняття про те, як передається спадкова інформація від дорослого організму до молодої рослини; з’ясувати значення  вегетативного розмноження у природі; розвивати вміння порівнювати життєві процеси рослин; уміння визначати вид   розмноження; уміння логічно мислити та робити висновки; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища, любов до рідного краю.


Чому люди продовжують використовувати вегетативне розмноження, хоча є більш прогресивне статеве розмноження?

Перейдіть за посиланням та опрацюйте інформацію Вегетативне розмноження рослин