ПРИРОДОЗНАВСТВО


Дистанційне завдання для учнів 5-х класів під час вимушеного призупинення занять 12.03--3.04
Шановні п'ятикласники, Вам необхідно виконати Практичну роботу. 
План дій:
1. Опрацювати докумен
2. Визначити назви всіх рослин, тварин та грибів.
3. Виконати тест, підписати його (підписати тест та відповісти на питання ПІБ, тому прізвище своє Ви будете вводити 2 рази)
Шановні учні, перегляньте відео та виконайте тест, підпишіть його (над оцінкою натисніть на олівчик, напишіть прізвище, ім'я та клас)





Дистанційне завдання для учнів 5-х класів під час вимушеного призупинення занять 10.02-14.02 

Опрацюйте матеріал   параграфів 31-32 підручника, перегляньте відео




Озвучте наступне відео, аудіофайл принесіть  на урок, а учні 5-А класу надішліть 
на мою електронну адресу (вона буде в нащій групі). Підготуйте загадки, прислів'я та приказки про воду



Створіть лепбук "Вода" (все на рідній мові), перегляньте приклади лепбуків

Дистанційне завдання для учнів 5-х класів під час вимушеного призупинення занять 

31.01 - 07.02









     Опрацюйте матеріал   параграфів 28-30 підручника, виконайте ТЕСТ, підпишітьсвою відповідь. Тест можна проходити лише 1 раз, підпишіть роботу

клікаєте на олівець та підписуєте тест, це віконечко буде над Вашою оцінкою. Бажаю успіхів.

Дистанційне завдання для учнів 5-х класів у січні 2019. Шановні учні, перегляньте матеріал презентацій, відео та виконайте завдання тесту,
Доброго дня. Шановні учні,  опрацюйте параграфи 11, 13, перегляньте відео



br />

П'ятикласники, виконайте завдання,  клікніть галочку у нижньому правому куточку, зробіть фото екрану та покажіть учителю на уроці, який Вам поставить оцінку  за роботу.

Учням 5-А класу необхідно створити   відео про розділення сумішей, розкажіть про 3 види розділення. Як приклад ознайомтеся з роботою учнів



Дистанційне завдання для учнів 5-х класів у квітні

Шановні учні 5-А класу, Ваша практична робота  «ВИЗНАЧЕННЯ РОСЛИН, ГРИБІВ, ТВАРИН», виконайте її в зошитах. Шановні учні, перегляньте матеріал презентацій, відио, опрацюйте матеріал параграфів 41 та 42 та випишіть у зошит пристосування жаби до життя  та крота для життя у ґрунті