Шановні п'ятикласники, опрацюйте параграф 46-48, створіть спільну презентацію
Контрольна робота за II семестр для учнів 5-А класу 5-Б,В,Г класів. Тести необхідно підписувати 2 рази (в тесті та після виставлення оцінки, де є олівець), вони будуть відкриті цілий день, тести необхідно пройти 1 раз, я буду виставляти лише першу оцінку, у мене уже відмічена Ваша IP-АДРЕСА КОМП'ЮТЕРА Бажаю успіхів, у Вас все вийде
Контрольна робота за II семестр для учнів 5-А класу 5-Б,В,Г класів. Тести необхідно підписувати 2 рази (в тесті та після виставлення оцінки, де є олівець), вони будуть відкриті цілий день, тести необхідно пройти 1 раз, я буду виставляти лише першу оцінку, у мене уже відмічена Ваша IP-АДРЕСА КОМП'ЮТЕРА Бажаю успіхів, у Вас все вийде
Шановні п'ятикласники, перегляньте відео, опрацюйте параграф 44,45, зверніть увагу на складові екосистеми. Учням 5-А класу необхідно створити спільну презентацію про різні екосистеми, підписати кожен слайд, робота індивідуальна, перейдіть за посиланням. Назви груп - посилання на слайд, з якого починаєте працювати. Виконайте завдання до10.04.2020 Учням 5-Б, В,Г класів необхідно створити лепбук про 1 екосистему (за вашим вибором).
Контрольна робота за II семестр відбудеться 15.05.2020 у вигляді тестів, які будуть відкриті цілий день, тести необхідно пройти 1 раз, я буду виставляти лише першу оцінку, у мене уже відмічена Ваша IP-АДРЕСА КОМП'ЮТЕРА. Повторіть параграфи 27-45 БАЖАЮ УСПІХІВ
Контрольна робота за II семестр відбудеться 15.05.2020 у вигляді тестів, які будуть відкриті цілий день, тести необхідно пройти 1 раз, я буду виставляти лише першу оцінку, у мене уже відмічена Ваша IP-АДРЕСА КОМП'ЮТЕРА. Повторіть параграфи 27-45 БАЖАЮ УСПІХІВ
Шановні п'ятикласники, перегляньте відео, опрацюйте параграф 42,43, в зошит (коротко, найголовніше) випишіть пристосування живих організмів до ґрунтового середовищ існування, виконайте завдання 2 проєкту "Живий організм та довкілля" (див. нижче) до 10.04.2020
Шановні п'ятикласники, перегляньте відео, опрацюйте параграф 40,41, в зошит (коротко, найголовніше) випишіть пристосування живих організмів до наземно-повітряного та водного середовищ існування та виконайте тест Код доступу 364533, Завдання необхідно виконати до 25 квітня 20:00
Шановні учні, Ви почніть працювати над проєктом "Живий організм та довкілля".
Завдання будуть висвітлювватися поступово
1.завдання - створіть тваринку, яка живе в лісі, нашої місцевості з паперу (паперопластика) або іншого матеріалу (за вашим бажанням), помістіть селфі з Вашою тваринкою на віртуальну дошку
2.завдання - учні 5-Б,В,Г класів запишіть пристосування вашої тварини до середовища існування, а учні 5-А класу надішліть мені аудіофайл (у нашу групу чи особисто мені) про пристосування вашої тварини до умов середовища
2.завдання - учні 5-Б,В,Г класів запишіть пристосування вашої тварини до середовища існування, а учні 5-А класу надішліть мені аудіофайл (у нашу групу чи особисто мені) про пристосування вашої тварини до умов середовища
Опрацюйте параграф 38 та викнайте тест Код доступу 564985 до 17.04.2020