СЕРЕДОВИЩЕ ІСНУВАННЯ

Шановні п'ятикласники,  опрацюйте параграф 46-48, створіть спільну презентацію 

Контрольна робота за II семестр для учнів 5-А класу 5-Б,В,Г класів. Тести необхідно підписувати 2 рази (в тесті та після виставлення оцінки, де є олівець), вони будуть відкриті цілий день, тести необхідно пройти 1 раз, я буду виставляти лише першу оцінку, у мене уже відмічена Ваша IP-АДРЕСА КОМП'ЮТЕРА  Бажаю успіхів, у Вас все вийде

Шановні п'ятикласники, перегляньте відео, опрацюйте параграф 44,45, зверніть увагу на складові екосистеми. Учням 5-А класу необхідно створити спільну презентацію про різні екосистеми, підписати кожен слайд, робота індивідуальна, перейдіть за посиланням. Назви груп - посилання на слайд, з якого починаєте працювати. Виконайте завдання до10.04.2020 Учням 5-Б, В,Г класів необхідно створити лепбук про 1 екосистему (за вашим вибором).
Контрольна робота за II семестр відбудеться 15.05.2020 у вигляді тестів, які будуть відкриті цілий день, тести необхідно пройти 1 раз, я буду виставляти лише першу оцінку, у мене уже відмічена Ваша IP-АДРЕСА КОМП'ЮТЕРА. Повторіть параграфи 27-45  БАЖАЮ УСПІХІВ



Шановні п'ятикласники, перегляньте відео, опрацюйте параграф 42,43, в зошит (коротко, найголовніше) випишіть пристосування живих організмів до ґрунтового середовищ  існування, виконайте завдання 2 проєкту "Живий організм та довкілля" (див. нижче) до 10.04.2020 

Шановні п'ятикласники, перегляньте відео, опрацюйте параграф 40,41, в зошит (коротко, найголовніше) випишіть пристосування живих організмів до наземно-повітряного та водного середовищ  існування та виконайте тест  Код доступу 364533,     Завдання необхідно виконати до  25 квітня 20:00




Шановні учні, Ви почніть працювати над проєктом "Живий організм та довкілля".
Завдання будуть висвітлювватися поступово
1.завдання - створіть тваринку, яка живе в лісі, нашої місцевості з паперу (паперопластика) або іншого матеріалу (за вашим бажанням), помістіть селфі з Вашою тваринкою на віртуальну дошку
2.завдання - учні  5-Б,В,Г класів запишіть пристосування вашої тварини  до середовища існування, а учні 5-А класу надішліть мені аудіофайл (у нашу групу чи особисто мені) про пристосування вашої тварини до умов середовища

Сделано на Padlet

Опрацюйте параграф 38 та викнайте тест  Код доступу 564985  до 17.04.2020